fredag 5 april 2013

2013...

 

 ...och så var det 2013, innan man ens hunnit fatta det...


Tidvis har det varit en ruggig fart på fotoaktiviteterna för min del under 2013 början. Dock inte så mycket rent fotograferande som jag skulle vilja utan mer arbete med de bilder som ligger i arkivet.
Det har så att säga kokat under ytan. Däremot så har mitt bloggande stannat av...
...det är inte bra!
 

 
 
Det är ju faktiskt kul att skriva av sig lite ibland, och hoppas på att någon får ut något av att läsa det, och framförallt får ut något av att titta på bilderna.
Jag tycker själv att det är jättekul att surfa runt på fotobloggar och titta på bilder.
 

Utställning

Telge Fotoklubb, som jag är medlem i, har anordnat en svart-vit utställning på ett Café Castello i Lunahuset i Södertälje. Dock finns där några stycken färgbilder också.
Det blev ett riktigt lyft mot de tidigare ganska kala väggarna.
Länstidningen skrev om det; "... njut av svart-vit konst..." skrev de, så hade de lagt ut en bild när grabbarna satt nedanför några färgbilder... full koll ?
 

Sjukt !

Jag har även hunnit med ett antal veckor med någon slags förkylning eller influensa eller vad det nu var för något elände. För jobbigt var det. Otroligt hängig vecka efter vecka.
Otäck hosta.
Ett flertal kollegor har också råkat ut för något liknande.
Riktigt segt att bli av med...
 

Uppehåll

Hoppas att Du inte har gett upp sidan helt för att den stagnerat ett tag !
Det är kanske nyttigt med ett litet uppehåll ibland... för att sen ta ny fart.
Men jag har hållit upp alldeles för länge !
Man får låta energin bygga upp sig på en naturlig väg.
Stressa fram saker å ting brukar inte vara kul och inte heller brukar resultatet bli så lysande.

Gäller det nu att försöka sortera händelserna i någon slags kronologisk ordning eller ska man bara skita i det och köra på ?...
Det är ju å andra sidan inte ordningsföljden som är det viktiga !

Det är väl bara att panga på då, tills man tycker att man är "i fatt"... vad det nu innebär ?

KUL ska det vara i alla fall !!!!

Jag sätter mig och meckar med lite bilder och skriver lite...

Häng mé...




 

1 kommentar:

  1. kul å titta in igen,får väl lägga dej på favoriter"igen"

    SvaraRadera