lördag 7 juni 2014

VÄLKOMMEN !

Jag har precis startat upp en hemsida på "FOTOSIDAN.SE" där jag kommer att hålla till framöver. Den här sidan har inte fungerat så bra på sistone, då jag inte kunnat lägga in bilder... det låser sig.


Den nya sidan är nu till en början ganska spartansk, men det kommer att rinna in bilder där hela tiden.


Jag vill tacka dig som tog dig tid att besöka min och mina två kollegors fotoutställning på ORANGERIET vid TULLGARNS SLOTT. Jag vill även tipsa er om den nya sidan trots att den nyss har dragits igång. Just därför ber jag er ha tålamod med att det inte finns något större antal bilder till en början... men de bilder som jag visade på utställningen i Orangeriet kommer tids nog att finnas där, samt en massa andra spännande fotografier och fotografiska kreationer.



Den nya hemsidan återfinns på - http://www.bappel.fotosidan.se/portfolios.htm - Välkomna !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar